5 April 2013

terkilan





..
..doaku untukmu sayang  yang jadi halwa telingaku sejak tahun lepas..tapi sejak 3 bulan yg lalu..aku terus delete dan jauhkan dari perlunya untuk mencari2 lagu itu di dalam music list...sedangkan 1 masa dulu lagu itu yang akan aku dengar setiap hari, setiap kali message diterima dari dia...sebelum tidur...semasa memandu..ah h..setiap masa!no more...
  kenangan manis yang pahit...haha camana tu?kenangan manis kerana bertemu semula selepas 17 thn...dan kasih yang dulunya hanya singgah dan pergi kini terus mekar di setiap sudut hati....nice kan?thanks...wpun hanya menyakitkan bila di kenang dan pahit untuk dirindu....it's ok....kita xtau pedihnya luka bila disimbah air...sehingga kita lakukan dan rasakannya sendiri....
 
 
 Kau mau apa 
Pastikan ku beri
Kau minta apa
Akan ku turuti
Walau harus aku terlelah dan letih
Ini demi kamu ... sayang

Aku tak akan berhenti

Menemani dan menyayangi mu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada ilahi
Tuk satukan kami di syurga ... nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta

Di setiap doa sepanjang hari ku
Tuhan tolong aku
Tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti

Menemani dan menyayangi mu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada ilahi
Tuk satukan kami di syurga ... nanti

Tuhan tolong aku

Juga-jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia

Ooo ...


Aku tak akan berhenti

Menemani dan menyayangi mu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada ilahi
Tuk satukan kami di syurga ... nanti

 


 

 
  thanks for everything..and every single moment that we spend together..wish me the best in my days...coz i don't wanna lose everything after you...enough..
  if you read this one day iz..please bare in mind that i'm just your good friend for 17 years ago time... not the girl that you used to love with full of you heart for the past few months...forget me please if anything that you says before is just to make me fool..and a really big thanks for that... 
 
 

No comments:

Post a Comment