5 April 2013

kisah dia

  awak datang dengan kasih yang awak bawa terus ke hati saya.....awak tau?tanpa ragu saya terima sepenuh hati kasih awak tu...kerana saya percaya pada takdir yang tak mungkin diteka...hanya takdir juga menentukan bahagia atau tak sesuatu hubungan itu...
 
  manis, indah, menarik sungguh perjalanan kita...walaupun adakala kita bertelagah tentang sesuatu yang tak ada penghujungnya kata awak....tak mengapa...saya terima dengan senyuman dan hati terbuka...

  tak pernah saya pertikai masa awak yang tak pernah cukup untuk saya..tak pernah saya marah kata2 awak yang adakala tak sama dengan laku awak pada saya...tak pernah saya ragu dengan segala macam alasan dan cerita awak tentang kegagalan nak memenuhi permintaan saya yang tak seberapa ni....cukup2 mahu memahami awak dan keadaan kita...sangat2 mahu hubungan ini berjalan lancar tanpa sengketa...

  awak..saya tetap sedih...tetap makan hati dengan semua tu...tapi saya cari kekuatan saya sendiri yang entah dari mana....untuk telan semua tu...sehingga 1 hari saya rasa diperbodohkan..kepercayaan saya dipergunakan...keterbukaan saya awak permudahkan.....entah untuk apa...dan 1 hari selepas itu juga saya ditinggalkan tanpa kata...tanpa pamit...dan saya cuma tahu yang awak nak mengakhiri segalanya selepas saya mendesak mengapa awak menyepi....nice job sayang!

  sebak mengenangkan mungkin kasih selama ini yang saya terima tu palsu..sayang yang awak beri pula hanya mainan...sekadar mengaburi mata si pencinta bodoh ni....AND sometime saya terfikir...macam mana pula dengan rasa yang berputik 17 tahun yang lalu?semua tu tipu ke?atau hanya mimpi ngeri untuk saya?



No comments:

Post a Comment