25 April 2013

melirih di pagi hari....



Kalau Cinta Itu Foto
Letak Di Hati Pejamkan Mata
Kalau Cinta Itu Indah
Hati Tenang Bibir Tersenyum
Kalau Cinta Itu Jauh
Dalam Hati Kita Bersatu

Kalau Cinta Itu Jarak
Kasih Ada Tiada Sempadan
Kalau Cinta Itu Masa
Detik Berlalu Pantas Ku Hitung
Kalau Cinta Itu Perngorbanan
Luka Hati Pedih Tersenyum




Kasih Tak Perlu Dipaksa
Sayang Tak Perlu Disuruh
Cinta Tak Perlu Dirancang
Bila Ikhlas Tak Datang Bertamu
Senyum Tak Mungkin Indah Lagi




 
LOVE Will Never Be A Game
No Winner No Loser
It's Just A Story To Create A History
A Big Reason Either To Smile Happily 
Or To Cry Sadly



 


Kalau awak fikir saya akan terus bersedih untuk awak...awak silap...
Saya akan terus ketawa dalam pedih luka yang awak tinggalkan...
Walaupun kasih awak adalah sangat manis...saya pasti ada sesuatu yang lebih indah dari itu sedang menunggu saya... 
Terima kasih sebab pernah tambah warna warni dalam hidup saya....dan terima kasih kerana cipta 1 lagi episod dalam diary hati saya....


No comments:

Post a Comment