26 April 2013

~BLOGGING~




Hobi dan minat blogwalking blog kawan2 dan mengikuti setiap kisah blogger selama bertahun2 buat hati ni meronta2 nak punya blog juga...hewhewhew...tp kekuatan dan keberanian tak cukup..sehinggalah pada post saya yang pertama tu...Minat menulis, berkarya ringkas mengikut kemampuan diri buat saya nekad untuk berblog... tak ada tujuan yang khusus saya di sini, sekadar nak bercerita dan meluah rasa hati seadanya....nak bercerita kisah diri pun rasanya malu..sape yang nak dengar pun....hewhewhew....nak tonjolkan diri lagilah malu...jadi sape yang kenal tu...kenal la ye...yang tak kenal tu...xpelah kot.....kenal melalui cerita2 saya pun dah cukup terima kasih.......




Tak ada yang istimewa dalam diri ni rasanya...manusia biasa yang punya kisah suka duka macam orang lain....Berusia 36 thn pada September ni...Punya sepasang cahayamata dan masih sendiri meladeni setiap karenah mereka.....Mencari sesuap nasi di KLIA sejak 15 thn yang lalu...Alhamdulilah..life is getting better...seiring dengan dugaan dan cabaran yang tak kurang hebat....Tp syukur dengan kesemuanya sekali... Tanpa dugaan dariNya itu...saya takkan berada di sini saat ini.....




Minat menulis, berkarya, bemadah....dan yang utama membaca novel ....sebab bagi saya, banyak kisah  dalam novel yang boleh kita ambil sebagai iktibar sebagai seorang manusia biasa....Masih ingin memperbaiki diri sendiri..apatah lagi membimbing anak2 ke jalan yang lebih baik...Masih mencari.. ;)...yang sebenarnya tak lagi mahu mencari...tp sekadar menanti dan berdoa...Putus asa tu tak....cuma lelah dengan pasang surut sesuatu hubungan yang tak punya misi yang selari....Tak pernah mahu menyalahkan sesiapa dalam kisah cinta yang acapkali tak berkesudahan...cuma kesal dengan diri sendiri yang punya banyak kekurangan...Ingin jadi yang lebih baik untuk insan yang tersayang...moga mereka tak sesekali kesal memiliki saya....


Jumpa Lagi!

No comments:

Post a Comment